تبلیغات
سخن های زیبا - چگونه بدون ترس زندگی کنیم؟
 
سخن های زیبا

ببینید ، اما نظر یادتون نره هااااا !!!!

مردمان: شما می توانید خود را از زندان ذهنی که ترس آنرا می سازد رها کنید. هر چیزی که ارزش داشتن دارد، باید برای بدست آوردنش تلاش کرد، و شما لایق داشتن یک زندگی بدون ترس و آزاد هستید.

روش های زیر به شما کمک می کند که ترسهای خود را تبدیل به آزادی کنید:

۱٫ ترس یک احساس است، نه یک واقعیت

این یک خبر خوب است و برای اکثر افرادی که دچار ترس و هراس در زندگی هستند یک نکته غافلگیر کننده می باشد. ما همواره در حال تغییر دادن احساساتمان هستیم، بنابر این می توانیم احساس ترس را نیز تغییر دهیم! ترس های مرگبار تنها نوع ترس آگاهانه بشمار می روند. وقتی زندگی شما در خطر است، واکنش “مبارزه-یا-فرار” طبیعی و ضروری است. اگرچه در اغلب اوقات زمانی که واکنش “مبارزه-یا-فرار” در شما فعال می شود در موقعیت مرگباری قرار ندارید. شما میتوانید یک واکنش ترس اولیه داشته باشید، تشخیص دهید که در معرض خطر مرگبار قرار ندارید، و ذهن خود را برای ایجاد شفافیت آرام کنید.

* واکنش “مبارزه-یا-فرار” در حقیقت یک واکنش تکاملی بدن است. این پاسخ یک پاسخ حاد به استرس خوانده می شود که توسط والتر کانون در سال ۱۹۲۹ توصیف گردید. بر اساس این تئوری حیوانات در مقابله با خطرات یک سری شارژهای الکتریکی از دستگاه سمپاتیک خود صادر می کنند که آنها را برای فرار یا مبارزه آماده می سازد.

۲٫ مافیای ذهن شما یک زورگو است

ذهن ترس آور شما، یا “مافیای ذهن”، مانند مافیای واقعی عمل می کند با این فرق که بجای اخاذی کردن پول، مافیای ذهن شما لذت و خوشحالی را اخاذی میکند به این گونه که با القای “ممکن است اتفاق بیفتد” شما را میترساند. خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد یا نیفتد، بنابراین قدرت خود را برای آنچه که شما میخواهید اتفاق بیفتد تحت کنترل درآورید.

۳٫ در زمان حال باشید

هوشیاری در زمان حال یک ضرورت برای متوقف کردن روند تبدیل افکار ترس آور به واقعیت و تصمیم گیری های فرمایشی است. به گذشته اهمیت ندهید و مانند یک پیش گو نیز نباشید. لحظه حال منحصر بفرد است- نه قبلاً بوده و نه در آینده تکرار خواهد شد. بنابراین دیگر جملاتی مانند ” فلان اتفاق خواهد افتاد چون همیشه همین بوده،” را تکرار نکنید.

۴٫ مدیتیشن

اگر روزانه زمانی را برای تمرینات سکون و سکوت اختصاص دهید، عضله “در زمان حال باشیدِ” شما تقویت خواهد شد. زندگی کردنِ بیشتر در زمان حال، ترسهای ایجاد شده توسط “سفر به آینده” را به “هنوز اتفاق نیفتاده ها” و ترسهای ایجاد شده توسط “سفر به گذشته” را به “دیگر وجود نداردها” تقلیل خواهد داد.

۵٫ قدردانی و سپاسگزاری عملی را تمرین کنید

مطالعات نشان داده که داوطلب شدن برای انجام کارهای بشر دوستانه برای تنها دو ساعت در هفته احساسات خوشحالی در داوطلبان را افزایش و احساسات افسردگی را در آنها کاهش داده است. از افرادی که دچار ترس و اضطراب در زندگی بودند به طور اجباری در یک کلینیک خواسته شد که انجام کارهای نوع دوستانه را تجربه کنند و نتایج بسیار مثبت بود. تفکرات ترس آور، منزوی کننده هستند. تقسیم داشته هایتان با دیگران سریعترین راه برای خارج شدن از انزوا و ورود به زندگی است.

۶٫ به متخصص مراجعه کنید

ملاقات با یک روان درمانگر متخصص و صحبت با او میتواند به درمان شما کمک شایانی کند. افراد کارآزموده در این حوزه با تعداد بسیاری از کسانی که دچار مشلات مشابه شما بوده اند برخورد داشته اند و با انبوهی از تجربیات آماده درمان شما می باشند.





نوع مطلب : راه حل های روانشناختی، مطالب علمی و به درد بخور در زندگی روزمره، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 14 مرداد 1396 06:16 ب.ظ
I savor, lead to I discovered exactly what I was having a
look for. You've ended my four day long hunt!
God Bless you man. Have a great day. Bye
سه شنبه 10 مرداد 1396 06:29 ق.ظ
Hey there just wanted to give you a quick heads up and let you
know a few of the images aren't loading correctly.

I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different browsers and both show the same outcome.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 05:07 ق.ظ
I was very pleased to discover this great site. I want to to thank
you for your time for this particularly wonderful read!!
I definitely enjoyed every bit of it and i also have
you bookmarked to look at new stuff on your website.
دوشنبه 28 فروردین 1396 11:10 ق.ظ
This excellent website certainly has all the info I wanted concerning this
subject and didn't know who to ask.
شنبه 19 فروردین 1396 04:26 ب.ظ
Very good site you have here but I was wondering if you
knew of any message boards that cover the same topics discussed here?
I'd really like to be a part of community where I can get comments from other knowledgeable people that share
the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Thanks!
شنبه 12 فروردین 1396 01:46 ب.ظ
Wow! After all I got a webpage from where I be capable of in fact take useful
facts concerning my study and knowledge.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی


دریافت كد ساعت
اس ام اس های تصادفی
ابزار وبلاگنویسی
چت با مدیریت
کد وضعیت یاهو در وبلاگ

كد ماوس

 
 
بالای صفحه